Om en helg

Jag och Nadine skrattade åt How to be single på bion under fredagskvällen, jag jobbade på ett välbesökt café tack vare ett "två för en"-erbjudande om man sa att man ville frukostdejta, avslutade lördagen med att mysa framför Melodifestivalen för att dagen därpå äta ännu fler pannkakor samt strosa runt i Valbo köpcentrum innan jag fällde tårar över The Notebook.
 
När mamma är borta får Jasper och Fox sova själva och då kan det se ut såhär. Själv ska jag också krypa ner i sängen nu för om åtta timmar ska jag sätta mig på tåget mot Uppsala för ännu en skolvecka. Nästa onsdag efter mina lektioner ska jag i alla fall få lämna vardagen för en stund. Då bilar nämligen jag och Filip till fjällen för att bo där några dagar tillsammans med hans föräldrar (om vi nu hittar det det vill säga). Det ser jag fram emot jättemycket! Jag får ha det i åtanke under alla de timmar jag kommer att behöva ägna åt plugg den här veckan haha.
 
Godnatt på er!
 
Upp