Min påsk

Som vanligt är jag lite sent ute men jag hoppas ni alla har haft en jättebra påskhelg och vecka! Själv hade jag två hemtentor som skulle lämnas in men nu är de ute ur världen, i alla fall för stunden, och jag kan bara hoppas på det bästa. Förutom att få skrivkramp åt jag tårta tre gånger förra veckan i kombination med födelsedagsfirande, fyllde på tallriken i flera omgångar under påskbuffén samt tuggade på godis lite när som. Jag har på riktigt inte varit hungrig sedan i torsdags.
 
Nu har min nästa litteraturkurs börjat och därmed har jag istället läst i sängen, läst vid skrivbordet och läst i fotöljen med endast en paus för att promenera till Ica och handla mat (som jag endast äter i överlevadssyfte då mina hungerkänslor som sagt är utslagna). Gissa om min hjärna är helt slut. Jag tänkte därför spendera resten av kvällen framför Parneviks eftersom det inte kräver någon större koncentrationsförmåga. 
 
Vi hörs!
 
Upp