Onsdag

Idag har jag varit ledig och därför har jag passat på att träna, plugga och åka till stan för att köpa några nödvändiga saker som jag har saknat. En relativt produktiv dag för mig själv helt enkelt vilket jag verkligen behövde. Jag älskar att vara omgiven av vänner men ibland saknar man faktiskt sitt eget umgänge också.
 
Mitt träningspass såg ut som så att jag först joggade utomhus i tio minuter och gjorde sedan utfall, grodhopp och spurter mellan lyktstolpar innan jag sprang hemåt igen. Tyvärr fick jag lov att gå en bit också eftersom jag fick ont i magen (som jag ofta får när jag springer av någon skum anledning?) men efter ett tag gick det över så när jag kom tillbaka till mitt rum körde jag Ida Wargs effektiva magövningar här ovan. Rekommenderar verkligen hennes träningsvideos för de som behöver inspiration!
 
Nu ska jag värma carbonara-rester från igår och mysa framför Once Upon A Time. Detta blir en bra onsdagskväll!
 
Upp