I Uppsala

JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT TILLBAKA MITT LIV!!!
 
I fredags skrev jag klart min tenta på 2 timmar och 45 minuter och därmed lättade en enorm tyngd från mina axlar. Dagen innan hade jag svårt att sova och på morgonen värkte min mage av nervositet. Men nu är det över för den här gången! Hur det gick vet jag egentligen inte men det tar jag när det kommer. Jag har praktiskt taget helt och hållet isolerat mig den senaste veckan och endast koncentrerat mig på att plugga. Jag har inte ens tränat, hör och häpna. Då vet man verkligen att jag inte har haft gott om tid för vanligtvis är träningen något jag prioriterar högt. Nej, salstentor är inget jag föredrar.
 
Just nu sitter jag i alla fall i mitt rum i Uppsala. Jag kom hit för en timme sedan efter att ha släpat med mig två väskor och två kassar fulla med prylar. Jag har undvikit att öppna den nya kurslitteraturen hela dagen men jag ska faktiskt ta tag i det nu innan jag somnar. Grekisk prosa here I come.
 
För er som undrar hur mitt rum ser ut, här är en liten del av det!
 
Upp