Torsdag

Idag när jag tydligen lämnade rummet med dörren öppen för att sedan komma tillbaka och mötas av denna syn!
 
Trots att det är dagen innan tentan känner jag mig någorlunda förberedd och därmed har jag sluppit stressångestgråtplugga och istället kunnat gå igenom mitt material i en mycket lugnare takt. Tänk om all tentaförberedelse kunde kännas såhär! Men som vanligt börjar nervositeten krypa fram i och med att examinationstiden närmar sig allt mer. Gaaah, jag hoppas verkligen att det går bra!! Det har absolut inte varit en hemsk kurs men den har varit tillräckligt sömnframkallande för att jag gärna skulle vilja lämna den bakom mig.
 
I helgen vankas i alla fall lite mysfestligheter i Uppsala för ett födelsedagsbarn. Jag tror tacos och sällskapsspel stod på planeringen så det låter ju hur bra som helst. Eller ja, i alla fall nästan. Jag tänker minsann klämma in Melodifestivalen där också på något vis och sedan är det perfekt!
 
Allmänt | |
Upp