Tentaplugg

På fredag har jag min nästa tenta och därför har jag spenderat väldigt många timmar de senaste dagarna framför datorn och bläddrandes i alla de texter vi har läst under kursens gång i hopp om att stöta på något relevant. Det fungerar ungefär som så att jag tar upp boken, slår upp en sida på måfå, skummar igenom den och skriver allt jag kan hitta för att vinna ord till mitt ordbajsande. Det är nog en ganska bra teknik ändå för sedan i fredags har jag fått ihop nästan 11500 ord. Nu behöver jag bara ungefär 1500 till och sedan är jag nöjd.
 
Det är så fint väder ute just nu. Himmelen är blå, solen skiner och vit snö gnistrar på backen. Jag vill så gärna bege mig ut i spåret på mina längdskidor. Det var nämligen alldeles för länge sedan sist. Men idag prioriterar jag plugget. Så ni som är lediga, gör något roligt åt mig plz!
 
En jättegullig Alla hjärtans dag-present som jag blev otroligt glad och överraskad av ♥
 
Allmänt | |
Upp