Min helg

Den nya terminen har som tur är fortsatt att rulla på i ett ganska lugnt tempo än så länge vilket har gjort att jag har kunnat ägna min ledighet åt faktiskt ta det lugnt och inte stressa samt oroa ihjäl mig. Jag jobbade visserligen som vanligt både fredag och lördag vilket resulterade i mindre sömn än vad som kanske är önskvärt men utöver det har jag bland annat ätit på Churchstreet, sprungit med en träningskompis i Hemlingby, myst framför filmen What if där Daniel Radcliffe har en av huvudrollerna och jag har även utmanat ödet genom att vandra nerför en ishal pulkabacke (spänning i vardagen ni vet). Nästa helg planerar vi att titta på den första deltävlingen av Melodifestivalen för i år, det taggar framför allt jag rejält till haha!
 
Jag rekommenderar för övrigt verkligen att ni ser den här filmen om ni är ute efter en mysig romantisk komedi vars fina historia och karaktärer gör att den skiljer sig från mängden!
 
Upp