3 saker

3 saker jag ser fram emot
♦ årets första vårkänslor
♦ att vara pluggfri
♦ min födelsedagstårta 

3 saker jag fasar för
♦ mina fyra tentor den här terminen
♦ ofrivillig ensamhet
♦ att någon jag älskar ska råka ut för något hemskt

3 saker jag gillar
♦ Laban
♦ godhjärtade handlingar
♦ choklad

3 saker jag inte gillar
♦ prata i telefon
♦ kyla
♦ orättvisor

3 saker jag vill
♦ upptäcka nya städer och länder
♦ gå på konsert
♦ krama Filip

3 saker jag borde
♦ läsa om litteraturvetenskapens grundläggande begrepp tills imorgon
♦ städa mitt korridorsrum
♦ sova mer på vardagar

3 saker jag kan
♦ springa i alla väder (om än motvilligt)
♦ få barn att skratta
♦ laga ungefär världens godaste tacopaj
 
3 saker jag inte kan
♦ dansa
♦ hålla mitt återkommande löfte till mig själv om att endast power napa i 20 minuter
♦ prova ett perfekt klädesplagg och låta bli att köpa det för att spara pengar
 
3 saker jag har på hjärnan
♦ eventuella sommarjobb
♦ funderingar kring vad jag egentligen vill göra i framtiden
♦ hur jag ska lägga upp mitt pluggande inför nästa tenta
 

3 saker jag pratar om ofta
♦ olika band och deras musik
♦ hur trött jag är
♦ allt pinsamt jag har gjort på sistone

3 saker jag önskar mig
♦ en riktigt varm sommar
♦ lycka åt alla jag tycker om (och kanske lite åt mig själv haha)
♦ gråa Calvin Klein-trosor

3 saker jag blir lugn av
♦ regn som faller mot rutan när man har lagt sig i sängen och ska sova
♦ att åka buss/tåg/bil och lyssna på musik
♦ när jag har människor runt omkring mig som jag trivs med och som trivs med mig

3 saker jag blir stressad av
♦ att köra bil och ha bråttom samtidigt som man hamnar bakom någon som kör cirka 20 kilometer under hastighetsgränsen
♦ att livet ibland går så himla fort
♦ när det är tio minuter kvar till uppsatsinlämningen stänger och jag inte känner mig klar

3 saker jag ska göra i helgen
♦ sälja semlor på mitt café
♦ sitta bänkad framför Melodifestivalen
♦ baka kladdkaka med choklad i

3 saker jag gjort på sistone
♦ skämtat om komiska pick up-lines
♦ hyllat litteratur från 1700 och1800-talet för att den känns så modern i jämförelse med den från antiken
♦ sprungit backintervaller i Uppsalas kanske brantaste backe

Upp